6 Aralık 2009 Pazar

Bunu Sakın Deneme

Basılı zemin arıyor
küllerden manevralar ve harakiri sezmiştim
beni bulacağın delilik kışın kurak
beni vuracağın sahne tekerleksiz sandalye
saçlarım uzuyor , uzundur ağlamadım
saçımı hiç taramadığımdan o yerlere de varamadım elbette
basılı zeminden kayıyorken ben
pek etkisiz elemansız kümelerden sosyal içeriğim var
kendimi gerçekleştireceğim gün ufuk çizgisine üstten bakmakta

ya bir mesele var
birmilyonyüzbinoniki mesele daha var
eleğim hangi kitap? hıçkırarak salının size emrediyorum ithafkar öz yaşlarım
sana yemin ederim çok mesele var

merhaba mevlana
merkezinden sapana yol dizecek satırlar ruhlara
merhaba greyfurt
yurtsuzluğa sırtını dayamış kurmacamı yatıştırıp oturt lütfen
merhaba at , kadavra , ceneviz , kelebek
mont , ahırkapı , olric , jan garbarek
lemur,sandal , dante , lacivert
karanfil , türk , kadastro , kıymet
zerdüşt , marpuc , hallac , serenat
klima , sigara , altmış , beraat
sonsuz kahvede yargıç çorak
nüktedan kibirler senden bakınca pak
parçalanarak
yürümeye devam ediyorum

SARMALANMIŞ DÜZÜLÜ SAYISIZ ZAT-I GÖRÜP UYKUYA DALAMIYORUM

BU ADAMLAR YA ÜLKÜCÜ YA OUT OF CONTEXT

HER GÜN BUNCA SIZINTIYLA

OLMUYORRRRRRRRRRRRRRRR - UM

1 yorum:

  1. beni bulacağın delilik kışın kurak
    beni vuracağın sahne tekerleksiz sandalye
    saçlarım uzuyor , uzundur ağlamadım
    saçımı hiç taramadığımdan o yerlere de varamadım elbette...

    saçların uzasın sonra bir de taramayı dene
    deneme...!

    YanıtlaSil