14 Mart 2010 Pazar

kötü akışkanlıklar

o şarkı çalar ben ılınırım
arabanın arka koltuğunda
gizliden nırınırınım
ve düşünürüm
ne güzel bir dünya

ikibinli yıllarda telefonlar tuşlarını başka düzleme taşır
insan ömrü omuzdan eli çektiğinde birileri ölür
bir de başka olasılıklar vardır
başka olasılıklar varlar

ben senden , ben yine benden bunları düşünmemi istediğimde ;
bütün doğu anadolu aynı anda ağlıyor
kötüler dahil
iyiler de katil olur anne , bilebilir misin?
şu kayıkla pembe bir nehri geçebilir miyiz?
ölüler dahil
bütün dünyam aynen halloluyor
ben senden , ben yine benden bunları düşünmemi istediğimde .

cumbalı evin izbe sokağında arkamda nefesin
nefsinden çıkanı kalbin duysun isterim
son kertede yarattığınız ben olgusu
düşlerinin düğümlerini çözemiyor
kalbinden çıkanı ağzın yontsun isterler
daha çok beklerler

yağmur rengi değiştiğinde beni hatırlayın

1 yorum: