16 Şubat 2010 Salı

alt

bugün paradoksların misafiriyiz
ben kendimden bazen çoğul söz ederim
söz gelimi ay'dan düşen parçaların temsiliyiz
bu geceye de alengir yakışır hani
beni bul , yerime koy , kıpırdatarak kırp
kapıların tıkırtılarında talan olayım
yalan benim izdüşümüm olsun , şehir soldurayım
2010 yılında iyelik ekleri
hep boyundan büyük
yek garbı kayıp
kel bir imbat ki bu sistem benimse , bu istek benimse
sen kim oluyorsun hikayenin toplamında ?
öte yakalardan kireçli bir bıçak yarası , kapanması zan meselesi
yırtıp attığım total zen öğretisi fölan
çıldırıyorum , köpük köpük , kesik parçalı ve nemli
hülasa vardığım konağımda yalnızım , moskova buradan sıcaktır kesin
burası ben'den içeri

şu sıra soğuk kentlerde sıcak bir ceset konaklıyor
yerlerin kuruyuşu kalbe ters teğet küt bum
ben beni bilmeyenlerden bilinç sorarım
kaşık kaşık kayıplarımla kaydıraklardayım gani gani
ortası sürprizli kasılı bir hikayem var
hiç birinize anlatmayacağım

beni kontrolsüz kalp atışlarında bulun
çok isterseniz
yanlışlarda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder